Η προσπάθεια της Rezos Brands για πανευρωπαϊκή διάκριση συνεχίζεται στην 3η και τελική φάση του προγράμματος «ΚΑΤΑΝΑ» που χρηματοδοτείται από την Ε.Ε. και υποστηρίζει Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις της Ευρώπης που δραστηριοποιούνται στην εφοδιαστική αλυσίδα προϊόντων αγροδιατροφής.
H Rezos Brands στην τελική ευθεία για κορυφαία Ευρωπαϊκή διάκριση καινοτομίας
Η προσπάθεια της Rezos Brands για πανευρωπαϊκή διάκριση συνεχίζεται στην 3η και
τελική φάση του προγράμματος «ΚΑΤΑΝΑ» που χρηματοδοτείται από την Ε.Ε. και
υποστηρίζει Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις της Ευρώπης που δραστηριοποιούνται στην
εφοδιαστική αλυσίδα προϊόντων αγροδιατροφής.
Η επιχειρηματική πρόταση “Hippocrates Farm” της Rezos Brands αφορά στην ανάπτυξη
προϊόντων με βάση το βιολογικό ιπποφαές, που καλλιεργείται στην ομώνυμη ιδιόκτητη
φάρμα της εταιρίας στα Μετέωρα και στοχεύει στην ανάδειξη του ιπποφαούς σαν μια
κορυφαία ελληνική υπερτροφή, με μοναδικές ευεργετικές ιδιότητες για τον ανθρώπινο
οργανισμό
Μετά την κατάταξη του “Hippocrates Farm” στις 10 καλύτερες προτάσεις (μέσα από
640 συνολικά από όλη την Ευρώπη), στα πλαίσια του προγράμματος «ΚΑΤΑΝΑ», η Rezos
Brands διεκδικεί τώρα την πρώτη θέση σε πανευρωπαϊκό επίπεδο μέσα από την πλατφόρμα
crowdfunding* του «ΚΑΤΑΝΑ» που θα οδηγήσει στην προσέλκυση υποστηρικτών και την
ανεύρεση επιπλέον κεφαλαίων για Έρευνα και Ανάπτυξη αλλά και τη δημιουργία
πανευρωπαϊκών δικτύων διάθεσης των προϊόντων της.
Η πλατφόρμα crowdfunding του «ΚΑΤΑΝΑ θα παραμείνει ενεργή έως τις 31.12.2017.
Σε αυτό το διάστημα οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν με κάθε λεπτομέρεια
για το project Hippocrates Farm, και να δηλώσουν έμπρακτα την υποστήριξή τους
στην προσπάθεια της Rezos Brands στο link:
https://katanareward.opencircleproject.com/campaign/81/hippocrates-farm
Η υποστήριξη στην προσπάθεια του Hippocrates Farm είναι υποστήριξη στην καινοτομία
και την υγιή επιχειρηματικότητα. Προπάντων όμως είναι υποστήριξη στην ίδια την
Ελλάδα, που μέσα σε αντίξοες συνθήκες προσπαθεί να ενισχύσει τη θέση της στο
πανευρωπαϊκό τοπίο, προσφέροντας μοναδικά προϊόντα με παγκόσμιο ενδιαφέρον.
*Crowdfunding είναι η «χρηματοδότηση από το πλήθος» ή «διαδικτυακή μικρό-χρηματοδότηση»
που εν μέρει βασίζεσαι σε συνδρομητικά επιχειρηματικά μοντέλα και προσφέρει οφέλη
και στις δύο εμπλεκόμενες πλευρές ενώ αποτελεί την πλέον γνωστή μορφή χρηματοδότησης
για τις start-up εται