Κατάθεσε την καινοτόμα ιδέα σου στον 1ο Διαγωνισμό “BlueGrowth – Patras”
Ο διαγωνισμός:
Στόχος του διαγωνισμού είναι να αναδείξει και να επιβραβεύσει τις πρωτότυπες ιδέες “γαλάζιας επιχειρηματικότητας”, έτσι ώστε να εξελιχθούν, να γίνουν γνωστές στο ευρύ κοινό και να αποκτήσουν πρόσβαση σε χρηματοδότηση.
Οι θεματικές ενότητες που εντάσσονται στο Bluegrowth είναι οι εξής:
• Τεχνολογίες Πληροφορικής & Επικοινωνιών
• Ενέργεια & Περιβάλλον/ Πράσινη Ναυσιπλοΐα
• Καινοτομία στον Θαλάσσιο Πρωτογενή Τομέα- Αλιεία – Υδατοκαλλιέργειες
• Αειφόρος Θαλάσσιος Τουρισμός & Πολιτισμός
• Θαλάσσιες μεταφορές
• Διαχείριση Υδάτινων πόρων
Η εκδήλωση:
Η δράση “ BlueGrowth – PatrasCompetition” θα ολοκληρωθεί με την εκδήλωση “BlueGrowth – Patrasevent”, όπως προαναφέρθηκε, η οποία θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2016, στις 11:00, στο RoyalTheater (Ακτή Δυμαίων 53) στην Πάτρα.
Πέρα από το διαγωνιστικό κομμάτι, την ημέρα εκείνη έχουν κληθεί να μιλήσουν εκπρόσωποι startup επιχειρήσεων, που πλέον έχουν τη θέση τους στον επιχειρηματικό χάρτη, αλλά και εκπρόσωποι φορέων που έχουν σχέση με τη θαλάσσια καινοτομία (και) σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Ο ΕΣΥΝΕΔΕ:
Ο «Ελληνικός Σύνδεσμος Νέων Επιχειρηματιών Δυτικής Ελλάδας» (ΕΣΥΝΕΔΕ) αποτελεί σύνδεσμο-μέλος της «Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Νέων Επιχειρηματιών» (ΟΕΣΥΝΕ), η οποία έχει ως σκοπό την προαγωγή της νεανικής επιχειρηματικότητας μέσα από τις δράσεις των 9 επιμέρους τοπικών συνδέσμων της.
Στόχος του ΕΣΥΝΕΔΕ, και κατ’ επέκταση της ομοσπονδίας, είναι η βελτίωση της οικονομικής και κοινωνικής παρουσίας της ελληνικής Νεανικής Επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα και ευρύτερα στο Παγκόσμιο Οικονομικό Χάρτη.
Ο σύνδεσμος επιδιώκει το συνεχή διάλογο με Διεθνείς Οργανώσεις, Ευρωπαϊκούς Φορείς και Κυβερνητικές Αρχές για την απλοποίηση και βελτίωση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος στην Ελλάδα, την ευκολότερη πρόσβαση στην πληροφόρηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων για θέματα ευρωπαϊκών πολιτικών και οδηγιών, καθώς και για πρακτικές που ωφελούν τη συνεργασία επιχειρηματιών διαφορετικής γενιάς.
Κεντρικοί άξονες της στρατηγικής μας είναι:
1. Απενεχοποίηση του όρου «επιχειρηματικότητα», ανάδειξη της σημασίας του κοινωνικού «επιχειρείν» και ευαισθητοποίηση σε θέματα που άπτονται της νεανικής επιχειρηματικής βιωσιμότητας.
2. Υποστήριξη της εξωστρέφειας των νέων επιχειρηματιών και μεταφορά καλών πρακτικών από και προς την Ευρώπη και διεθνώς.
3. Καλλιέργεια επιχειρηματικού πνεύματος στους νέους ανθρώπους μέσα και από τις δράσεις της Παγκόσμιας Εβδομάδας Επιχειρηματικότητας.
4. Αύξηση της δικτύωσης των Νέων Επιχειρηματιών σε εθνικό και διεθνές επίπεδο με στόχο τη δημιουργία συνεργασιών / συμπράξεων.
5. Ευαισθητοποίηση των νέων επιχειρηματιών στα θέματα της βιώσιμης ανάπτυξης και του περιβάλλοντος.
Η «Ο.Ε.ΣΥ.Ν.Ε.» (Ομοσπονδία Ελληνικών Συνδέσμων Νέων Επιχειρηματιών) λειτουργεί στην Ελλάδα από τον Ιούνιο του 2001 και είναι επίσημος οικοδεσπότης της Παγκόσμιας εβδομάδας επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα. (http://gr.gew.co/)
Στο διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος:
• Υπό ίδρυση ή νεοφυείς επιχειρήσεις καινοτομικών προϊόντων ή υπηρεσιών.
• Καινοτομικές επιχειρήσεις με χρόνο ζωής μικρότερο των 3 ετών που αναζητούν χρηματοδότηση από επενδυτές.
• Καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες που να έχουν δυνατότητες επέκτασης στο εξωτερικό.
Οι υποψήφιοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο διαγωνισμό μέχρι τις 11 Νοεμβρίου 2016 στέλνοντας e–mail στο bluegrowth@aephoria.netμε τίτλο “Υποβολή πρότασης για Bluegrowth 19/11″.
Όλες οι προτάσεις θα αξιολογηθούν από το AdvisoryBoard του BlueGrowth. Οι επικρατέστερες ομάδες θα διαγωνιστούν ζωντανά σε κοινό και κριτές στο “BlueGrowth – Patrasevent” το Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2016 στο RoyalTheater.