Οδικές μεταφορές
Ο όγκος των οδικών εμπορευματικών μεταφορών (cargo) σε εθνικό επίπεδο μειώθηκε κατά 42,8% στο χρονικό διάστημα από το 2011 μέχρι το 2020. Συγκεκριμένα, ενώ το 2011 το φορτίο ανήλθε σε 505 εκατομμύρια τόνους, το 2020 περιορίστηκε σε 289 εκατομμύρια. Η μείωση οφείλεται σε σημαντικό βαθμό στην κρίση που επέφερε στον κλάδο του εμπορίου και των μεταφορών η πανδημία Covid-19, καθώς το 2019 ο όγκος του φορτίου ανήλθε σε 354 εκατομμύρια τόνους (Πίνακας 32, Εικόνα 54) (EUROSTAT, 2021).
Πίνακας 32. Αξία οδικών μεταφορών (cargo) σε επίπεδο Ελλάδας, Δυτικής Ελλάδας και Αχαΐας (EUROSTAT, 2021).
Ο όγκος των οδικών εμπορευματικών μεταφορών (cargo) σε περιφερειακό επίπεδο μειώθηκε κατά 70,9% στο χρονικό διάστημα από το 2015 μέχρι το 2020. Συγκεκριμένα, ενώ το 2015 το φορτίο ανήλθε σε 45 εκατομμύρια τόνους, το 2020 περιορίστηκε σε 13 εκατομμύρια. Η μείωση οφείλεται μερικώς στην κρίση που επέφερε στον κλάδο του εμπορίου και των μεταφορών η πανδημία Covid-19, καθώς το 2019 ήδη ο όγκος του φορτίου είχε υποχωρήσει σε 12 εκατομμύρια τόνους (Πίνακας 32, Εικόνα 55) (EUROSTAT, 2021).
Εικόνα 54. Αξία οδικών μεταφορών (cargo) σε επίπεδο Ελλάδας (EUROSTAT, 2021).
Ο όγκος των οδικών εμπορευματικών μεταφορών (cargo) σε τοπικό επίπεδο μειώθηκε κατά 77,7% στο χρονικό διάστημα από το 2015 μέχρι το 2020. Συγκεκριμένα, ενώ το 2015 το φορτίο ανήλθε σε 31 εκατομμύρια τόνους, το 2020 περιορίστηκε σε 7 εκατομμύρια. Η μείωση οφείλεται μερικώς στην κρίση που επέφερε στον κλάδο του εμπορίου και των μεταφορών η πανδημία Covid-19, καθώς το 2019 ήδη ο όγκος του φορτίου είχε υποχωρήσει σε επίσης 7 περίπου εκατομμύρια τόνους (Πίνακας 32, Εικόνα 55) (EUROSTAT, 2021).
Εικόνα 55. Αξία οδικών μεταφορών (cargo) σε επίπεδο Δυτικής Ελλάδας και Αχαΐας (EUROSTAT, 2021).