
Στο επίκεντρο του Επιμελητηρίου Αχαΐας η εξυπηρέτηση του επιχειρηματικού κόσμου
Υπό την αιγίδα του Επιμελητηρίου Αχαΐας και της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας η διεξαγωγή ημερίδας για την εξυπηρέτηση πελατών
Η διοίκηση του Επιμελητηρίου Αχαΐας έχει θέσει στο επίκεντρο της στρατηγικής της την ποιοτική εξυπηρέτηση του επιχειρηματικού κόσμου, του πολίτη.
Αναγνωρίζοντας ότι η άμεση, αξιόπιστη, και διαφανής παροχή υπηρεσιών αποτελεί ένα βασικό παράγοντα ανάπτυξης και κοινωνικής συνοχής, έχει επενδύσει σε μια σειρά από πρωτοβουλίες και δράσεις που ενισχύουν την καθημερινή σχέση της με τα μέλη του Επιμελητηρίου Αχαΐας και την τοπική κοινωνία.
Στο προαναφερόμενο πλαίσιο, εντάσσεται και η Ημερίδα για την Εξυπηρέτηση του Πολίτη που συνδιοργάνωσαν το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πολίτη και η Ολυμπία Οδός και πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και του Επιμελητηρίου Αχαϊας, την Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου, στο Αρχαιολογικό Μουσείο Πατρών.

Στόχος της ημερίδας ήταν η ανάδειξη καλών πρακτικών και ανάπτυξη καινοτόμων εργαλείων για την καλύτερη εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων.
Κατά τη διάρκεια της Ημερίδας παρουσιάστηκαν οι αλματώδεις εξελίξεις στην Τεχνητή Νοημοσύνη, με την προβολή νέων ψηφιακών υπηρεσιών και εργαλείων για επιχειρήσεις και πολίτες, καθώς και τα νέα δεδομένα που προκύπτουν από τον νέο οδικό άξονα Πατρών – Πύργου, σε συνδυασμό με τα χαρακτηριστικά του έργου.
Σε χαιρετισμό του, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαϊας Θεόδωρος Λουλούδης, μεταξύ άλλων, ανέφερε τα εξής:
«Το Επιμελητήριο Αχαΐας, στη νέα του εποχή, έχει θέσει ως βασικό στόχο την καλύτερη δυνατή παροχή υπηρεσιών στα μέλη του. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι τα μέλη μας πρέπει να αντιμετωπίζονται ως πελάτες, με απαιτήσεις, με προσδοκίες, με δικαίωμα να λαμβάνουν υπηρεσίες υψηλού επιπέδου.
Δεν το κρύβουμε: τα προηγούμενα χρόνια υπήρξαν ελλείψεις και καθυστερήσεις. Δεν εξυπηρετήθηκαν πάντα οι ανάγκες των επιχειρήσεων με τον τρόπο που τους άξιζε.
Σήμερα, όμως, έχουμε θέσει στέρεες βάσεις για να αλλάξει αυτό. Επενδύουμε στη διαρκή επικοινωνία με τις επιχειρήσεις, ακούμε τα αιτήματά τους και δίνουμε λύσεις. Παράλληλα, οργανώνουμε και θα συνεχίσουμε να οργανώνουμε επιμορφωτικά σεμινάρια, ώστε οι επιχειρηματίες να γνωρίζουν τις σύγχρονες μεθόδους εξυπηρέτησης πελατών. Από τις παραδοσιακές πρακτικές που διαμορφώνουν σχέσεις εμπιστοσύνης, μέχρι τη χρήση νέων τεχνολογιών, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη, που ήδη αλλάζει ριζικά τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων.
Τέλος, δεν μπορώ να μην αναφερθώ στην Ολυμπία Οδό, η οποία αποτελεί ένα πραγματικό παράδειγμα καινοτομίας και σύγχρονης εξυπηρέτησης. Είμαστε περήφανοι που ένας τόσο σημαντικός αυτοκινητόδρομος συμβάλλει καθημερινά στην ανάπτυξη της περιοχής μας και στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών».
Χαιρετισμούς απηύθυναν, επίσης, ο αντιπρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πολιτών, Αντώνης Αυγερόπουλος, ο αντιπεριφερειάρχης Εξυπηρέτησης του Πολίτη και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Θεόδωρος Βασιλόπουλος, και ο αντιπεριφερειάρχης Τουριστικής Ανάπτυξης, Παναγιώτης Σακελλαρόπουλος.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με συζήτηση στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι φορέων και πολίτες, καταθέτοντας προτάσεις και εμπειρίες.
Εν κατακλείδι, και η συγκεκριμένη Ημερίδα κατέδειξε τον ουσιαστικό ρόλο που διαδραματίζει το Επιμελητήριο Αχαΐας ως καταλύτης στη βελτίωση της σχέσης κράτους – πολίτη και στην ανάπτυξη ενός πιο λειτουργικού και σύγχρονου περιβάλλοντος εξυπηρέτησης στο χώρο του επιχειρείν.
